Garancia


A garancia kérdése minden vásárlás egyik sarkalatos pontja. Mi azonban segítünk abban hogy az Ön számára a garanciális problémák kezelése minél gyorsabban és egyszerűbben történjen.

Önnek nem kell szervizek után szaladgálnia. Az általunk forgalmazott termékekre vállalt garancia Önt megkíméli a hosszadalmas telefonálásoktól és ügyintézéstől. Csak vegye fel velünk a kapcsolatot, ha bármi problémája van a nálunk vásárolt vagy általunk telepített eszközökkel és mi intézzük a garanciális szervizt a lehető legrövidebb időn belül.


Cégünk üzletpolitikájának egyik alapja, hogy kizárólag kiváló minőségű termékeket forgalmaz megbízható gyártóktól!


Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma. Ilyen esetben cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni a problémát, a hatályos jogszabályoknak megfelelően, melyről itt tájékozódhat.

Garanciális ügyintézés.

Mi mindig csak új alkatrészt, vagy részegységet építünk be, amelyre a gyártó cég által adott garanciaidőt vállaljuk vásárlóink részére. A termékek kiszállításánál illetve átvételénél meggyőződhet arról, hogy a beépített alkatrész új valamint garancia papírral adjuk át a terméket. Néhány terméknél nincs külön garancialevél, hanem a számla tölti be ezt a funkciót. (A nettó 1 000 Ft alatti termékekre garanciát nem, csak 3 nap szavatosságot vállalunk)

Kérjük, őrizze meg ezt a bizonylatot, az estleges későbbi reklamáció intézésénél ennek fontos szerepe lehet!

Ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük haladéktalanul értesítsen minket e-mailben (mailto:info@nettimebt.hu) vagy telefonon a 06-30-9495-222-es telefonszámon.

A bejelentésnél tisztázzuk a hibajelenség okát és amennyiben valamilyen alkatrész meghibásodására lehet visszavezetni, mi intézzük a garanciát.

Azon termékeknél amelyek gyári garanciajeggyel kerülnek értékesítésre, a garancialevélen feltüntetett időszakra érvényes garanciát a termék garanciaszervize vállalja.
Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival ( leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD ) veszünk át.

A garancia érvényességének feltételei:

  • A termékre adott garancia idő még nem telt el a vásárlás dátumától;
  • Garancialevél (eredeti) illetve számla (eredeti vagy másolat) megléte;
  • garanciamatrica megléte, sérülésmentes, olvasható állapota.

A termékgarancia a telephelyünkön, személyesen érvényesíthető.
Önnek csak az irodánkba történő visszaszállítást kell intézni a garancialevéllel (vagy a számlával) a többi a mi feladatunk.
 
     

Garanciavesztés okai.

  • a terméken égés, roncsolódás, törés, repedés vagy egyéb látható sérülés van, akkor is, ha a hiba látszólag nem függ össze a sérüléssel;
  • nem rendeltetésszerű használat (nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás );
  • A termék szállítása vagy üzembe helyezése közben bekövetkező sérülés, a nem megfelelő tárolás;
  • elemi kár okozta meghibásodás (villámkár , túlfeszültség);
  • A terméken szereplő sorozatszám, egyedi azonosító címke, zárjegy, vagy egyéb matrica sérülése, hiánya.

 
     


Tudjuk, hogy vásárlóinknak milyen fontos a garancia, ezért az általunk javasolt eszközöknél nem csak arra figyelünk, hogy minél jobban megfeleljenek a vásárlók elvárásának, hanem arra is, hogy minél hosszabb garanciaidővel rendelkezzenek. Az alap 1 éves garancián túlmenően néhány terméket 3 éves (pl Samsung winchesterek, Asus, Gigabyte alaplapok videokártyák, Kingmax memória) 5 éves (pl. Logitech és TP-Link eszközök) illetve élettartam garanciával (Buffalo, Geil memória, stb.) forgalmazunk.


Több éve hűséges üzletfeleink is ezt értékelik bennünk.



Célunk, hogy ügyfeleinknek olyan partnerévé váljunk, akihez nyugodt szívvel fordulhat és mi a felmerülő informatikai problémákra és igényekre a lehető legjobb, testre szabott megoldást ajánljuk.